China

17 februari 2015 - Hương Sơn, Vietnam

Hoihoihoi!

We hebben al een poosjs niks van ons laten horen via deze blog, dus daar brengen we nu maar verandering in.

Eigenlijk hadden we allebei niet zoveel zin om een blogpost te schrijven, dus daarom stelden we het telkens een beetje uit. Ondertussen zijn we al in Vietnam, dus nu hebben we veel foto's geüpload en maken we ons er deze keer vanaf met de smoes dat een foto meer zegt dan duizend woorden ;-). Bij veel foto's heb ik alsnog een kort verhaaltje geschreven :). De foto's staan trouwens niet in de goede volgorde, wij zijn in Beijing begonnen en die foto staat pas als laatste. Als je ze achterstevoren bekijkt klopt het wel :).

Liefs,

Ruben & Susan

1. Mama Twiest:
    Mooi hoor, die foto's!
    Het weer lijkt niet heel warm. Nog dikke jassen aan en mutsen op.
    Ook mistig daar? Ik heb geen idee hoe warm het er normaal gesproken rond deze tijd is...
    Ruben, wat is je haar lang geworden en je baard. Staat je goed hoor - echt een avonturier.
    Dus jullie houden je niet altijd aan de regels... worden in busjes gesmokkeld en zo. Typisch Nederlands om niet teveel geld te willen uitgeven aan entreegelden en zo.
    Leuk om weer eens wat te lezen en te zien van wat jullie allemaal doen en meemaken.
    Pas goed op elkaar en tot gauw ;-)

x mama
  2. Lucie:
    17 februari 2015
    Mooi hoor. Interessant om allemaal te zien. Zo weten we toch een beetje wat jullie uitspoken!
  3. Frits:
    17 februari 2015
    Foto's zijn mooi en spreken meestal voor zich.
    Nu jullie op de scooter door Vietnam reizen geeft dit wellicht meer inspiratie om de volgende blogpost uitgebreider te maken. Maak ons deelgenoot van jullie belevenissen!
  4. Lianne:
    18 februari 2015
    Leuke en mooie foto's weer. Vooral de thee (whoee thee) leek me mooi, werd al kalm van de foto's alleen. ^^ Hoop dat jullie het ook leuk hebben waar jullie nu zijn (vast wel) en nou iedergeval nog veel plezier! ^^
  5. Egbert en Herma:
    18 februari 2015
    Ha die globetrotters... wat een leuke foto's. Ruben je had eerst wel even je haren mogen kammen voordat je gefotografeerd werd hihihi. Eigenlijk ben ik jaloers..... ik wil ook zoveel haar....
    We kunnen goed zien dat jullie met volle teugen genieten.
    Ruben, ik hoop dat je inmiddels weer een pc hebt gevonden om je boeken weer op de ereader te kunnen zetten.... wanneer je weinig of niets te lezen hebt lijkt me wel lastig...(tenminste zo zou het mij vergaan).
    Rijden de brommer en scooter zo snel dat je volgende week op tijd hier kunt zijn voor onze verhuizing? Een paar extra handjes zijn natuurlijk altijd welkom haha.
    We zijn zeer benieuwd naar de volgende blog en foto's.

Tot slot een tip: foto's én 1000 woorden zeggen nog meer dan alleen de foto's....
    Jullie snappen het al denk ik: we kijken uit naar jullie verhalen!!!!

Veel plezier!
    Groetjes,