Hoi!

10 november 2014 - Berlijn, Duitsland

Hey :)

Een bult thermokleding, een backpack en andere reisspullen zijn gekocht. Nog de paar laatste dingen en dan zijn we er klaar voor. Op deze blog laten we af en toe iets van ons horen tijdens het reizen.

Voor de mensen die het nog niet weten of die het zijn vergeten: we vertrekken 29 november naar Moskou. Vanaf daar is het ons plan om de Transsiberië Express te nemen door Rusland en Mongolië tot in China. Vietnam staat ook op ons lijstje. Hierna is het afhankelijk van de hoeveelheid geld, tijd en zin waar we heen gaan.

Deze blog wordt geen compleet verslag en er komen (waarschijnlijk) ook geen lange verhalen op te staan. Als de internetverbinding en ons technologisch inzicht het toelaten, komen er af en toe een kort verhaal of foto's op. Gewoon om te laten weten hoe het gaat en waar we zijn :-). Misschien komt er af en toe een lief kattenplaatje voorbij, alvast sorry daarvoor.

Als je een mailtje wilt krijgen wanneer er een nieuwe post is, kun je je inschrijven voor onze mailinglijst (ik ben stiekem best trots op deze hyperlink).

Liebe Grüße,

Ruben & Susan